lørdag den 31. juli 2010

Hip hip hurraaaa...

I dag har vi fejret Martins fødselsdag. Vi har haft huset fyldt med gæster det meste af dagen, vi har begge små familier, men når de er samlet er der pludselig ret mange! Det har været super hyggeligt.

Sidste år til Martins fødselsdag debutterede jeg i lagkagebagning på den rigtige måde, altså den slags kager der er overtrukket med fondant og hvor ALT er hjemmelavet. I år orkede jeg det ikke, så det blev til en halt almindelig lagkage, som faldt i ret god jord hos gæsterne!


Jeg har købt et sæt nye højtalere i fødselsdagsgave til Martin. Også lidt en gave til mig selv, for de er bare SÅ fede. Højtalere er jo lidt af en mande-ting, men dem her - de må gerne bo i min stue, og det kommer de nu til.

3 kommentarer:

  1. lækker kage og fed gave, dem ville min mand helt sikkert også elske!

    SvarSlet
  2. De højtalere har jeg kigget på LÆNGE, men har bare ikke taget mig sammen til at købe dem! Du må lige sige til, hvis de har den gode lyd, folk påstår! :) Tillykke desuden :)

    SvarSlet
  3. De har SUPER god lyd, så skynd du dig bare ud og køb dem;)

    SvarSlet