fredag den 30. juli 2010

Mit nye hæklehus!

Jeg har netop modtaget et hæklehus, som jeg har bestilt hos Sarah/Dandylion. Jeg havde for noget tid siden set hæklehusene på hendes blog, men på daværende tidspunkt hæklede jeg ikke. Da jeg så begyndte at hækle ville jeg bare så gerne have sådan et hæklehus, og kunne ikke huske hvor jeg havde set dem! Jeg bragte en efterlysning her på bloggen og fandt frem til Sarah:)
Og her er det så, mit fine, nye hæklehus - er det ikke bare skønt?

Til mit hæld glemte Sarahs kæreste at sende hæklehuset den aftalte dag, det udløste sørme et lille plaster på såret i form af et etui til lommetørklæder -selvfølgelig matchende mit hæklehus.

Tak Sarah!

2 kommentarer:

  1. Hej Rikke.

    Altså altså, jeg skal også have lavet mig et hæklehus, for jeg kan aldrig fine mine hæklenåle i den rigtig str når jeg skal bruge det, fordi de strandet i et eller andet projekt et sted. Men bor de deriimod altis i deres hus, burde det jo være en smal sag :o)

    Anette

    SvarSlet
  2. endelig nåede det frem! :D gidt at dy kan li det.
    knus sarah

    SvarSlet