onsdag den 28. juli 2010

Stole søges - stole sælges!

Vi søger desperat 4 stk. grønne Ikea Urban plaststole. Man kan ikke længere købe dem i Ikea, hvis nogen ligger inde med en eller flere af disse stole, og er interesseret i at sælge, så hører jeg gerne fra jer!


Desuden har jeg 6 stk. af disse teaktræs-stole til salg. De er helt perfekte til en make-over med maling og nyt stof! Jeg købte dem med henblik på dette, men 2 dage efter faldt vi over 8 stk. af en anden type stole, som vi nu er gået i gang med at give den store tur!

Her er stolene til salg:

Og her kommer dem vi er i gang med at sætte i stand, jeg glæder mig til at kunne fremvise efter-billeder!

10 kommentarer:

  1. Hej søde Rikke.

    Pas, kan desværre ikke hjælpe dig med de grønne stole. Til gengæld glæder jeg mig afsindigt til at se hvordan I fikser stolene op :o) Uh elsker før og efter billeder ;o)
    God arbejdslyst.
    KH Anette

    SvarSlet
  2. Kan desværre heller ikke hjælpe dig med stolene, og det er da ærgeligt at de er gået ud af produktion, fordi var ret fede og super praktiske.

    Jeg er godt nok spændt på efter-billederne. Jeg har selv overvejet om vi skulle kaste os ud i sådan et projekt, for hvis der er noget her hjemme som jeg hader, så er det var spisebordsstole.

    SvarSlet
  3. Tak Anette, jeg er netop i dag blevet færdig med malearbejdet på de nye stole, nu mangler der kun ompolstring. Det holdt hårdt, først afvaskning med grundrens x 2. Der efter slibning, og så to gange maling. Og der er 8 stole!

    Sarah, ja det er rigtig ærgeligt med stolene, man kan dog stadig få dem i hvid og blå. Grøn ville bare passe perfekt til vores nye terasse, så jeg håber virkelig på at finde dem!
    Jeg er også ved at brække mig over vores nuværende spisestuestole, de er ikke meget værd. Og så har vi kun 4 til et bord med plads til 6. Så det bliver bare godt at få de andre færdige!

    Kram fra Rikke

    SvarSlet
  4. Hej igen :o)

    Det er ski godt holdt ud Rikke. Jeg også en del malerprojekter ventende, men det må være i katogorien: "Når Asta starter i dpl, inden mutti skal på arbejde" ;o)
    God weekend søde Rikke.
    Knus

    SvarSlet
  5. Her er dine stole til salg i Aalborg, hvis ikke du har fundet dem endnu :-)

    http://www.dba.dk/spisestuestol-plastik-urban/id-80993714/

    SvarSlet
  6. Hej. Jeg har 6 grønne stole som du gerne må købe. Mvh Lykke. Du kan sms mig på 2337 7410

    SvarSlet
  7. Henvejre! Nu er de lyseblå gået ud af produktion - et splitsekund efter at vi havde besluttet os for dem. Der er vel ikke nogen af jer, der kender nogen, der gerne vil sælge nogle eller kender en vej til at finde dem?? Mh Anne

    SvarSlet
  8. Henvejre! Nu er de lyseblå gået ud af produktion - et splitsekund efter at vi havde besluttet os for dem. Der er vel ikke nogen af jer, der kender nogen, der gerne vil sælge nogle eller kender en vej til at finde dem?? Mh Anne

    SvarSlet
  9. Undskyld -ville bare skrive 'hej'

    SvarSlet
  10. Og kun en gang! Men der er noget, der driller - sorry.

    SvarSlet