fredag den 13. august 2010

10 ting om mig

Jeg er blevet tagget af Sarah i bloglegen!

Så her kommer ti ting om mig!

Jeg er et organiseret rodehoved! Jeg roder meget, men kan på 10 sekunder finde min forskudsopgørelse fra 2004!
Jeg er stærkt afhængig af Coca Cola Light. Jeg fik det ind med modermælken.
Jeg er kreativ både i min fritid og i mit job som designingeniør.
Min mand er mere kreativ end mig.
Jeg kan ikke finde ud af at lave boller i karry.
Jeg har løbet en halvmarathon på 1.43, og det er jeg stolt af!
På min blå mandag farvede jeg mit hår pink (og fugerne på badeværelset!).
Jeg drømmer om at åbne et spisested.
Da jeg var barn ville jeg være balletdanser!
Mit livs bedste oplevelse var Fridas fødsel.

1 kommentar:

  1. Hej Rikke.

    Sjovt at læse om dig :o) Du kan gøre det samme inde hos mig :o) Har også lige tagget dig, men det er sin sag lige at skrive ti ting mere ;o) Dejlig weekend til jer.
    Knus

    SvarSlet