mandag den 11. juli 2011

Shorts!

Der er ikke synderlig meget aktivitet her på bloggen, årsagen er, at vi har travlt herhjemme:) Jeg har bl.a. haft travlt med at opdatere Fridas sommergardarobe med lækre shorts, 5 par er det blevet til. 3 par har vi beholdt, ugle-shortsene er sendt med posten til kusine Carla og dem med prikkede lommer er foræret til bedste-veninden Signe.
Lommerne er iøvrigt fra et nederdelsmønster, som jeg har byttet mig til lige her.

Udover syning går tiden med reparation af murværk og vandskuring - vi er nemlig ved at gøre klar til, at huset skal males i sensommeren. Uha det er svært at vælge farve... Især når man skal være enige!

2 kommentarer:

  1. Wow hvor er de bare fede! Jeg må se at få gang i nogle lignende til næste sommer hvor jeg har en lille pige at putte dem på :-) De ser også super behagelige ud!
    Mvh. Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com

    SvarSlet
  2. De er sgu da for seje!!! Mums altså!!

    SvarSlet