tirsdag den 12. juli 2011

Bamses badebukser!



Jeg ser flere og flere steder i blogland en masse vellykkede forsøg på tøj syet til sig selv. Bl.a. laver Mie en masse fine ting til sig selv for tiden.

Jeg har selv forsøgt et par gange, både med bukser og nederdel, det er bare aldrig blevet sådan helt godt. Nu har jeg givet det et forsøg mere, eller dvs. at jeg er i gang, og lige nu har jeg svært ved at se, at det nogensinde skal blive til et par lækre liberty-shorts - jo måske, men så bliver det ihvertfald Bamse der skal bruge dem!!

Kan i se ligheden?

3 kommentarer:

  1. Hahaha hvor sjovt, jeg kan godt se ligheden, men er nu alligevel sikker på, at de bliver pænere til dig!

    SvarSlet
  2. Jeg ser ligheden - og synes jo at bamse under alle omstændigheder er et fashion icon!! Gummistøvler og tørklæde - så hipt!!:-) Men fine shorts, synes jeg!

    SvarSlet
  3. Haha ja ham bamse er med på noderne... Shortsene er færdige. De er ikke værd at vise frem på bloggen. Måske gør jeg det alligevel.

    SvarSlet