tirsdag den 24. maj 2011

Endnu et par bukser!

Det er faktisk sjældent, at jeg syr ret meget andet end bukser! Her er endnu et par med klap, med masser af dejlige farver. Denne gang med rib i benene, elastik ender altid med at blive for stram eller slap, derfor rib! Og jeg syns faktisk at det gør bukserne ekstra seje!


Bukserne er syet i lys chambrey fra S&S. Stoffet i klappen er "Wave" fra Stof2000. Knapper og rib er begge dele Etsy-køb.


De er lidt for store til Frida, men satser på, at der ikke går længe før hun passer dem!


Tak for den store interesse i min give away, det er dejligt!

4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine og cool.. Har selv samme mønster liggende som jeg har fået af Made by Mia Hansen, men jeg har bare ikke haft tid og overskud til at prøve det af.. Men måske man sku, de er ihvertfald ret fantastiske.. :)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin blog jeg fandt her - glæder mig til at følge den!

    De der busker er bare for skønne, jeg har ofte savlet over det mønster, men har ikke fundet ud af hvor det er fra, kan du hjælpe mig med det?

    SvarSlet
  3. Tak tak Rakel, jeg er også selv godt tilfreds:) Jeg har også fået mønsteret af Mia. Kan godt forstå du ikke har haft overskud med den omgang sygdom, som I har været igennem.

    Christina, det er som sagt Made by Mia Hansen, som jeg har fået mønsteret af:)

    SvarSlet
  4. Pænt goddag! Jeg er ny på din blog - men helt vild med disse bukser - især klappen...må lige se om jeg kan får fat i det mønster!

    SvarSlet