mandag den 10. januar 2011

Stoffer der pynter!

I weekenden fik jeg endelig ryddet lidt op i mit ellers ret så beskedne stoflager. Manden havde længe klaget over, at jeg havde overtaget hans hylde i soveværelset, hvilket var lidt groft da jeg i forvejen har 3 ud af 4 hylder!
Det "pæne" stof i dejlige farver fik lov til at blive på en hylde (altså en af MINE hylder;)), det lidt mere kedelige som rib, foer, fløjl osv. fik en hylde i klædeskabet, som da også lige krævede en oprydning for at få plads.
Og helt ærlig, det pyntede virkelig:)

Vi mangler i den grad et krea-rum. Både Martin og jeg har mange kreative fritidssysler, og det fylder altså med stof, maling, smykkeredskaber, A3 blokke, papir, tapet osv. Vi har det meste i soveværelset, men pladsen bliver mere og mere knap. SÅ vi håber at vi snart får taget os sammen (læs: Sparet op!) til at komme i gang med vores uudnyttede 1. sal!

2 kommentarer:

  1. Hvor er der mange fine stykker stof! Bliver helt misundeligt:-)
    Jeg nyder mit kontor/kreaværelse, hvor jeg kan lege løs...

    SvarSlet
  2. Uh der er da nogle lækre stoffer imellem :-) Får helt lyst til at gå i gang med mit kælder syværelse.... det er så trist lige nu...

    SvarSlet