torsdag den 27. januar 2011

En chokolade-omelet?

Jeg er i gang med at bage en Chocolate nemesis a la river cafe chokoladekage. Opskrift fra Boligliv (ville gerne linke men ved ikke hvordan når jeg blogger fra telefonen). Ingredienserne er enkle, chokolade, smør, sukker og æg! Ikke et eneste gram mel! Så jeg tænker hvad er der, der får det til at blive en kage?? Æggene?? Så er det vel nærmere en chokolade omelet? Om en time er den færdig og jeg er spændt. Den skal spises i morgen med en kugle Hansens vaniljeis i gode venners selskab!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Nøj, det lyder som en skøn kaloriebombe :-)

    Jeg ved ikke, om det kan hjælpe dig - men har du set min syvejledning på nederdel?: http://frkturkis.blogspot.com/2010/07/diy-skjorte-nederdel.html

    Hvis vi har nogenlunde samme mål vil jeg gerne sende dig mit mønster :-)

    SvarSlet
  2. Og der ligger en adward til dig på min blog :-)

    SvarSlet