tirsdag den 30. november 2010

Natteroderi! (og en lille smule krea!)

Her hjemme kæmper vi for tiden med nattesøvnen! Frida har aldrig været særlig god til at sove, men PT er det helt tosset, hun vågner hele tiden og kan ikke finde ro, ikke engang i vores seng eller i armene hos os. Hun vrider sig og kaster sig rundt i sengen. Hvis vi forsøger at holde hende i favnen, vrider hun sig løs. Vi er trætte og rådvilde. Har hun ondt (panodil er afprøvet uden effekt!), er hun bange, er hun sulten... Hvad pokker plager den lille sveske?
Den manglende nattesøvn dræner os for energi, og jeg er super pyldret hele tiden. Jeg får slet ikke lavet alle de ting jeg gerne vil, og bloggen her lider også under det manglende overskud.

Lidt krea er der dog fundet overskud til, et babytæppe til Fridas fætter, som kan melde sin ankomst når som helst i disse dage:) Tæppet bliver en barselsgave sammen med den hæklede blomsterrangle.


Jeg prøver som tidligere - hvad er dit bedste sovetip? Har nogen oplevet deres barn reagere på denne måde om natten?

3 kommentarer:

  1. Hej Rikke. Nej et flot tæppe... super sammensætning. dejligt at se de i drenge farver.. mht natteroderiet så prøv at læse lidt her http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=kat&kat=SOVEVANER

    SvarSlet
  2. Hej Rikke,
    Tak for din besked på bloggen. Jeg har endnu ikke modtaget din pakke, men mon ikke den er på trapperne. Jeg skal trods alt først åbne den på tirsdag, så der er tid endnu:-) Uhh - jeg glæder mig til at se, hvad du har fundet på.
    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet
  3. Hej Lise
    Tak skal du have og tak for link. Har surfet lidt rundt derinde og har også bogen Helen har skrevet om sovevaner, syns bare ikke rigtig at det løser vores problem. Jeg satser på at det blot er en periode, det plejer det jo med børn i den alder:)

    Anne-Mette, jeg håber altså pakken når frem til dagen den skal åbnes:) Havde sådan på fornemmelsen at den hang fast hos Post DK pga sneen.

    SvarSlet