mandag den 22. november 2010

Cremekongen skuffede!

I går var jeg en tur i Kolding og høre foredrag med cremekongen Ole Henriksen. Jeg havde glædet mig rigtig meget, min veninde som jeg skulle afsted med, havde hørt foredraget før og havde fortalt, at det var super sjovt! Så mine forventninger var store.
De første 10 minutter levede i den grad op til forventningerne, jeg græd af grin! Der fra gik det ned af bakke, og jeg må ærligt indrømme, at jeg er skuffet!
Foredraget var én lang reklame! Hans hudplejeprodukter blev nævnt konstant, med den præcise titel på produktet og gerne samme produkt flere gange. Desuden blev der gjort en masse reklame for hans bøger, som også blev nævnt med titler mange gange. Og det var overhovedet ikke et sjovt foredrag, som jeg havde forventet. Det var heller ikke kedeligt, han fortalte om sin opvækst og vejen til hans succes, og det var da også spændende, jeg havde nok bare forventet, at det ville være rigtig morsomt. Og det var det slet ikke. Mest af alt er jeg skuffet over al den direkte reklame. Øv altså Ole, det kunne du godt have gjort bedre!

1 kommentar:

  1. Der er ikke noget værre, end når man føler sig snydt til reklamer. Øv, jeg havde også forestillet mig det ville være rigtig sjovt. Måske man i virkeligheden skulle tage til noget med Ulla Henriksen istedet ;)

    SvarSlet