onsdag den 20. oktober 2010

Nye støvler

Så har både Frida og jeg fået nye støvler. Fridas er dejlig varme Angulus Tex støvler, mine er mindre praktiske Camper støvletter uden fór. Til de kolde dage har jeg mine gode gamle andefødder med fór fra sidste år, de skulle gerne holde et par år mere.

Camper støvlerne er kommet all the way from Spain. Jeg har fået dem i forsinket fødselsdagsgave af Frida og Martin, og jeg elsker dem!
Jeg er ret spændt på, om Frida kan finde ud af at gå i dem, vinterstøvler i str. 21 er altså virkelig store til sådan en lille pige!

3 kommentarer:

  1. Hej Rikke.

    Iiihh hvor er jeg SÅ misundelig på dine Campere. Har netop lige i dag haft et par lign. på, men de forblev desværre i skobutikken :o( De er SÅ fede, min pengepung overvejer stadig, jeg selv er ikke i tvivl :o)) De små Angulus støvler er bare SÅ søde og rigtig smækre lækre andefods agtige :o) Det er vildt så store voes kære små piger blir. Der er ikke meget baby over dem mere..... SUK tiden flyver jo afsted :o)
    Håber I har det godt alle tre ???
    Mange varme hilsner Anette

    SvarSlet
  2. Anette Camper støvlerne er altså bare så lækre, men ja de er også lidt dyre! Du må skære ned på julegavebudgettet i år og forkæle dig selv lidt i stedet for, hi hi;)

    Ja det er bare vildt at de allerede er så store, at de skal have rigtige støvler på! Har sendt Frida afsted i vuggestuen med støvlerne på i dag, og hun går overraskende godt i dem. De er dog lidt klodsede:)

    Kram fra Rikke.

    SvarSlet
  3. Hej Rikke
    Åh, hvor er jeg bare viiild med de Camper støvler. Jeg faldt selv over dem tidligere på året på en tur til Barcelona og iih hvor har jeg dog fortrudt jeg ikke købte dem :(

    Dejligt at kigge forbi din blog. God weekend.

    *rikkerose

    SvarSlet