onsdag den 2. juni 2010

Jeg lover...

Der er lidt stille her på bloggen for tiden. Det skyldes, at jeg kun har halvanden uge tilbage af min barsel, og jeg arbejder på højtryk for at nå alt det jeg skal inden. Der skal drikkes kaffe med alle de andre barslende veninder, mødregruppen osv. Desuden har Frida mellemørebetændelse igen, så vi skal også en tur til ørelægen igen.

I dag skal vi en tur i vuggestuen. Det bliver spændende. I morgen skal Frida vaccineres, og jeg skal hjælpe en veninde med et sy-projekt. I går var jeg ved tandlægen og fik boret et stort hul i en kindtand, så jeg måtte drikke en øl i går aftes for at kunne sove for tandpinen (Panodil var afprøvet!).

Så I kan godt høre, at der er noget at se til. MEN... jeg har dog haft et par små krea-projekter, og jeg LOVER at de snart bliver vist frem (gerne inden de er total forældet!). Jeg skal have Martin til at hjælpe mig med at lave et logo til at tagge mine billeder med. Han er skrap til sådan noget.


Og her kommer lige et billede af vores forhave. Hele vores kloaksystem er ved at blive renoveret.
Det betyder, at jeg indimellem ikke må bruge afløbene i huset og dermed heller ikke toilettet. Det havde kloakmanden glemt at sige til mig her til morgen!!!! Det var dog kun en tissetår:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar