søndag den 11. april 2010

En nullerklud

Jeg har ikke fået syet så meget på det sidste, men en lille nullerklud er det dog blevet til. Frida har nu fået den alder, hvor vaskemærker osv. er helt fantastisk. Jeg syns dog ikke at hun har den store interesse for kluden. Måske kommer det..Jeg syns også lige at i skal se lidt billeder af en buket blomster vi fik da vi blev gift. Den var bare så ufattelig smuk, lige til at blive glad i låget af. Jeg er glad for at jeg fik taget billeder af den.

Er de ikke bare smukke?


I stuen har vi et gammel karlekammerskab som vi har malet sort udvendig og grønt indvendig. Det er et gammelt arvestykke og benene til skabet var gået i stykker. Så vi har i længe haft det stående uden ben på. I denne uge fik Martin så lavet nogle ben til det, og hold da op hvor det bare pyntede!

Det var lige lidt nyt her fra, nu vil jeg kigge efter stof til en ny sengerand til Frida. Gode idéer modtages gerne:)
Ha en rigtig god søndag.






2 kommentarer:

  1. Tillykke med bryllupet.
    Håber I havde en dejlig dag?

    Hvor er dit skab dog blevet lækkert ;)
    Kh
    kristine

    SvarSlet
  2. Hej Rikke.

    Det skal nok komme med sutterne på kluden, lige pæudselig en dag, så er den et hit :O)

    Super super fedt karlekammeskab I har fikset op :o) Fedt der er så meget knald på den grønne farve når man åbner skabet :o)

    Jeg svare dig lige her på din kommentar inde "hos mig" på bloggen.
    Uha ja, havde tiden da bare været der så skulle det flyve med EG kreationer ud af vores symaskiner :o) Pyha, 45 min ad gangen er ikke lange lurer at tage. Håber de er blevet lidt længere efter du har skrevet her ??? Øj, er hun oppe at kravle ??? Så har du nok for alvor ikke et roligt øjeblik ??? Asta er meget stille på den front. Hun har ikke knækket kravle koden endnu ;o) Du skriver du vil sy en tykkere sengerand til Frida så hun ikke kommer galt afsted og slår sig. Vi har lånt sådan nogle dimser som nærmest minder om madrasser man ligger indvendig i tremmesengen. Selve "rummet" de sover i blir mindre, og derved kan de ikke ligge på tværs, og de er som tidl. nævnt næsten ligeså tykke som en tyk skumgummimadras, så der skal gøres et godt forsøg på at slå sig, når de er i sengen.

    Har lige søgt på sengeformindsker som den hedder. Du får lige et link her, så ved du hvad jeg snakker om:

    http://www.minegenverden.dk/shop/sengeformindsker-lyseroed-4357p.html

    God weekend
    Anette

    SvarSlet