onsdag den 24. februar 2010

En lille præsentation

For en god ordens skyld vil jeg lige starte med at præsentere mig selv og min familie.
Her er min kæreste Martin og jeg, billedet er tager i sommers og min ansigtskulør tangerer pt mere til spøgelse! Billedet får mig til at hungre endnu mere efter sol og varme. Men hvilken dansker gør efterhånden ikke det.

Det lille skønne væsen på billedet herunder er vores datter Frida. Hun er lige knap 5 måneder gammel, og jeg går hjemme på barsel med hende. Det er super skønt og vi hygger os med en masse krea-projekter.

Jeg vil meget snart oprette et indlæg med de krea-projekter, som tåler dagens lys:)
Her i blandt sættekasse, patchworksengetæppe og klædeskab til Fridas værelse.
OG.... nu vil jeg med spænding vente på, at nogen finder vej til min blog!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar