torsdag den 29. september 2011

Frida 2 aar

I går var en stor dag! Det var Fridas 2 års fødselsdag! Hun var pave stolt da hun blev afleveret i vuggestuen med bolle-prinsesse (ja ja, det lyder lidt forkert, men det ER jo en bolle-prinsesse) og små rosin-pakker.

Af os fik hun en Brio dukkevogn - dukkeleg hitter for tiden, og det gjorde gaven også.


Vi har haft travlt med afholdelse af fødselsdag, og i morgen går det løs igen med 15 gæster til fejring af Frida-pigen.

Aktivitet har der ikke været meget af på bloggen - det har der til gengæld været hjemme hos os, både af den gode og dårlige slags. De sidste par uger har været fyldt med følelsesmæssige rutcheture, og for mit vedkommende har det betydet 7 dage på sofaen, sygemeldt fra job. Min krop er nu kommet sig, jeg er på job igen, men psykisk er der stadig noget der rumsterer, og det kommer det nok til at gøre lidt tid endnu. Heldigvis har jeg min dejlige mand og min skønne store pige på nu 2 år, som absolut gør tingene lidt nemmere:)

3 kommentarer:

  1. Stort tillykke med Frida ;o)
    Og stort kram til dig, håber snart det bliver lettere ;o)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med prinsessen!
    Du får også et kram herfra, det er ikke sjovt når det går sådan... Godt du har din dejlige familie. :-)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med Frida! Er vil med bolle-prinsessen!
    Og rigtigt mange tanker til dig, er så ked af at jeg ikke har læst dit indlæg før nu. Håber du er ved at være helt ovenpå igen!
    KH Dorthe

    SvarSlet