tirsdag den 17. april 2012

Barnevognskæde

Lidt mere hækleri!
Denne gang blev det til en barnevognskæde med ugler, efter opskrift fra Familiejournalen.
Jeg har dog undladt de der dimser foran, jeg syns uglerne er søde sådan her.
Barnevognskæden er en barselsgave, men det er ikke den sidste af slagsen jeg har lavet. Næste gang jeg jeg prøve med en anden ugle-opskrift, der findes jo så mange fine!
Frida er blevet slemt glad for denne, så jeg har også lovet hende en barnevognskæde til hendes lille Brio dukkevogn!

2 kommentarer:

  1. Den er godt nok fin!
    Jeg har siden jeg blev gravid villet lave sådan én, og har tusinde forestillinger inde i hovedet om, hvordan den skal se ud, der bare lige det, at min nu er 7½ md... er det mon forsent at gå igang? hmm...

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin, dejlige farver og godt hæklet!
    ;0) Kristine

    SvarSlet